A vásárlás menete – szállítási, fizetési információk

A webáruház használata, a vásárlás menete:

Ön a termékek között tallózva, az Önnek megtetsző árucikk képének jobb oldalán lévő “kosárba” feliratú gombra kattintva kosárba helyezheti a kiválasztott terméket. Egyes termékekből szettek – azaz többdarabos csoportok lettek kialakítva. Ennek célja, hogy a több azonos terméket vásárló árengedményt kapjon. Mindig arra a “kosárba” feliratú gombra kattintson mely darabszámú és árú szettet kívánja megvásárolni.
A fejlécen a vásárló képernyőjének méretétől függően látható “Vásárlói kosár”, “Kosár” felirat, vagy csak egy “bevásárló kicsi ikon”. Erre kattintással a vásárló kosarának teljes részletességű tartalma jelenik meg.
Ha valamely árucikket ki akarja venni a kosárból akkor a darabszámot írja át nullára, ha több darab terméket kíván vásárolni, írja be a mennyiséget, majd ne felejtsen rákattintani az “újraszámoltatás” gombra, mert csak az ezután megjelenő frissített oldal mutatja helyesen az új darabszámokhoz tartozó tényleges árakat.

Lehetősége van a kosara teljes tartalmát egyetlen gombnyomással is kiüríteni.

A szállítási díj változó, s annak összege a megrendelt árucikkek összértékén felül fizetendő.
A részletek lentebb.

Ha az összeállított vásárlói kosara megfelelő, akkor a “Tovább a megrendeléshez” elnevezésű gombra kell kattintania.
Ekkor a kosara s a majdani fizetendő összeg alatt megjelenik egy űrlap, ahol a számlázási és szállítási adatokat kell megadnia, valamint a kapcsolattartó azaz, az Ön elérhetőségeit.
Ha minden szükséges adatot megadott akkor a “megrendelés továbbítása” gombra kattintással küldi el a megrendelését.

A megrendelése egyidejűleg az Ön által megadott email címére is megérkezik, valamit a webáruház üzemeltetőjéhez is. Nézze meg a postafiókját, nézze meg a visszaigazoló levelet.
Ha a megrendelésének érvényesítését kérő levelet nem kapja meg még több óra elteltével sem, két eset lehetséges:
– esetleg nem jó e-mail címet adott meg,
– a másik eset, hogy egyes e-mail szolgáltatók elég erősen szűrik a leveleket, s lehetséges, hogy ezt a levelet is kiszűrték, azaz tévesen kéretlen levélnek minősítették.
Ha nem kapja meg a megerősítést kérő levelet, akkor a az elérhetőség menüponton keresztül üzenetet tud küldeni. Küldje el azt az email-címét mellyel rendelést adott le, a megrendelését kikeressük s elküldjük külön e-mailben.
Korábban a kapott megrendelő emailben egy linkre kellett kattintani a megrendelés érvényesítéséhez. Ez megszűnt! Tehát ha megrendelést elküldte a webáruházból a megrendelése és és kiszállításra kerül. Amennyiben a rendelést követően meggondolta mígát, agy haladéktalanul célszerű értesíteni a webáruházat a változtatási igényélről.
A webáruházban továbbra is jelszó és felhasználónév nélkül lehet vásárolni.

A megrendelése várható teljesítéséről lentebb a Szállítási és fizetési információk részben olvashat.

A megrendelés utólagos módosítási lehetőségei:

Amennyiben a webáruház felületéről már elküldte a megrendelését és azt utólag módosítani, korrigálni szeretné, az alábbi lehetőségei vannak:

  1. A kapott megrendelés visszaigazoló e-mailre válaszolta tudja a rendelését módosítani.
  2. Az elérhetőség menüpontban látható űrlapon keresztül is küldhet javítást kérő, vagy lemondó levelet, vagy esetleg telefonon előre jelzi a problémát – bár ez utóbbi esetben is célszerű az e-mailes (szöveges) megerősítés az esetleges szóbeli félreértések elkerülése érdekében.
  3. Ha a módosítás olyan, hogy még többlet termékre van igénye, akkor azt ugyanúgy egy újabb webáruházas megrendeléssel meg tudja tenni. Joggal várja el Ön, hogy ez a megrendelés kiegészítés az előző rendeléssel együtt egy szállítási díjjal történjen. Ilyenkor a számlázási-szállítási adatok megadásakor a webáruház űrlapjának az egyéb közlemények rovatába írja be, hogy milyen számú megrendeléssel kéri együttes szállítással az árut. Ilyen kiegészítések során egy külön visszaigazoló emailt is fog kapni arról, hogy igen a két megrendelés egy csomagban, egy szállítási költséggel fog érkezni.
  4. A 1., 2. és a 3. számú módosításra már nincs lehetősége, ha az áru a futárnak már átadásra került. Ilyen esetben a módosítási lehetőség abban áll, hogy a kézbesítés törlésre kerül. Ez lehetséges úgy, hogy a webáruház üzemeltetőjének értesítésével a csomagról lemond a megrendelő. Ekkor az üzemeltető a futárcéget értesítve visszahívja a csomagot. A mennyiben a kézbesítés folyamata olyan stádiumban van, hogy a csomag már a kézbesítő futárnál van, akkor a vevőnek van lehetősége az áru átvételét megtagadni.
  5. Amennyiben a vevő, vagy az átvétellel megbízott kézbesítési cím az árut átvette (megfizette) és ezek után dönt úgy a vevő, hogy a rendelt árut nem kéri, akkor 14 napon belül elállási joggal élhet. Ennek részleteit külön az elállási jog fejezet tartalmazza.

Szállítási, átvételi információk

A webáruházban megrendelt termékek kiszállítása, átvétele többféle módon történhet:


  1. Személyes átvételSzemélyes átvétel lehetséges, Békéscsabán a LEDrex Home & Decor Kft székhelyén.
    Mivel az értékesítés kizárólag interneten keresztül történik, azaz a LEDrex üzlettel nem rendelkezik. Ebből eredően nyitvatartási idő sincs meghatározva.
    Emiatt a csomag személyes átvétele csak előre egyeztetett időpontban lehetséges munkanapokon, munkaidőben.
    Amikor a megrendelt áru összeállításra kerül, (és amennyibe készpénzes fizetés helyett előre utalással kíván a vevő fizetni, akkor a vételár banki jóváírását követően), azután kerül sor az átvétel idejének egyeztetésére. Azaz a webáruház ügyfélszolgálata külön telefonon egyeztet a megrendelővel az átvétel lehetőségéről. Szállítási költség természetesen ebben az esetben nincs.
     

  2. Magyar Posta Logisztikai (MPL) üzletágaHázhoz szállítás a Magyar Posta MPL futárszolgálata által.
     
    … vagy munkanapokon 8 és 17 óra között:
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 15.000,-Ft áruértékig 1.570,-Ft,
    • 15.000,-Ft felett 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.

     
    … vagy munkanapokon 17 és 20 óra között.
    A vevő által fizetendő szállítási díj a fenti értéksáv összegén felül +210,-Ft,
    Késő délutáni kézbesítés nem minden településen lehetséges. ITT tudja megnézni, hogy mely településeken lehetséges.
     
    … vagy egy előre meghatározott FIX munkanapon 8 és 17 óra között.
    A vevő által fizetendő szállítási díj a fenti értéksáv összegén felül +425,-Ft,
     
    … vagy szombaton 8 és 12 óra között.
    A vevő által fizetendő szállítási díj a fenti értéksáv összegén felül +1235,-Ft,
    Szombati kézbesítés nem minden településen lehetséges. ITT tudja megnézni, hogy mely településeken lehetséges.
     

    • Az MPL a küldeményt alapesetben munkanapokon 8 és 17 óra között kézbesíti. Ettől eltérés felár esetében lehetséges.
    • Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.
    • Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Mivel a címzett telefonszáma feltüntetésre kerül a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
    • Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
    • A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti a postahelyet, illetve az őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

  3. MOLÁtvétel a vevő által megjelölt MOL Benzinkút Postapontján.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 15.000,-Ft áruértékig 1.370,-Ft,
    • 15.000,-Ft felett 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.

     

    • A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. ITT megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
    • SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről, ahogy te szeretnéd.
    • A feladás napját követő munkanap 10:30-tól átvehető a csomag a kiválasztott töltőállomáson.
    • Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt kapsz – ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
    • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
    • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
    • A MOL PostaPontokon bankkártyával is fizethetsz.
    • A küldemények maximális tömege 20 kg.

  4. CsomagautomataÁtvétel a vevő által megjelölt Csomagautomatából.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 15.000,-Ft áruértékig 1.370,-Ft,
    • 15.000,-Ft felett 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.

     

    • Automatáink a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. ITT megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
    • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordulsz.
    • A rendelésedet bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted.
    • Nem kell a munkahelyeden vagy otthon átvenned a csomagod.
    • A csomag érkezéséről SMS-ben értesítünk, ezt követően küldeményedet 2 munkanapig tároljuk az automatában. Csomagodat egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából, utánvétel esetén kizárólag bankkártyás fizetés mellett.
    • A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítjuk valamely közeli postára, melyről újabb SMS-t kapsz. Tehát a 2 nap után további 8 napon keresztül már csak a közölt postahivatalban tudod átvenni.
    • A csomagautomatába maximum 50x31x35cm-es csomag fér be, ha ennél nagyobb csomagot rendelsz az automatikusan a legközelebbi postahivatalba kerül.

  5. PostaÁtvétel a vevő által megjelölt Postahivatalban.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 15.000,-Ft áruértékig 1.270,-Ft,
    • 15.000,-Ft felett 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.

     

    • Országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheted a csomagod. Válassz egy postát, amelyik útba esik! ITT a lista.
    • Csomagodhoz a webáruház 10 munkanapos őrzési időt ad, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
    • A csomagod felvételét összekötheted más postai ügyeid intézésével.
    • Nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérned a csomag átvételére.
    • SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről, ahogy te szeretnéd.
    • A csomagot a posták nyitvatartási idejében veheted át. 187 postára a csomagok szombaton is kiszállításra kerülnek, így ezeken a helyeken – külön díj felszámítása nélkül – a pénteken feladott csomagokat, már szombaton is fel tudod venni.
    • A küldemények maximális tömege 30 kg.

  6. CoopÁtvétel a vevő által megjelölt Coop üzlet Postapontján.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 15.000,-Ft áruértékig 1.370,-Ft,
    • 15.000,-Ft felett 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.

     

    • A legtöbb Coop PostaPont napi 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. ITT megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
    • SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről, ahogy te szeretnéd.
    • Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt kapsz – ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
    • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
    • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
    • A Coop PostaPontok legtöbbjén bankkártyával is fizethetsz.
    • A küldemények maximális tömege 20 kg.

  7. XL méret. Az MPL a 70cm és 2 méter közötti csomagolásokat XL mérettel jelöli és felárat számít fel.
    Másrészt az XL hosszúságú csomagokat, csak házhoz szállítással, vagy postán maradóként veszi át az MPL. Azaz Csomagautomatás, MOL benzinkutas, vagy Coop élelmiszerbolti átvétel NEM lehetséges!
    A vevő által fizetendő XL felár, ami hozzáadódik az alap szállítási díjhoz:

    • 30.000,-Ft áruértékig +1750,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött A XL FELÁR NEM KERÜL FELSZÁMÍTÁSRA!.

     

    • A webáruház még fejleszti ezt a funkciót, hogy a kosárba rakott csomagolt termék hosszát felismerve, a megrendelés során az XL felárat is hozzáadja szállítási díjhoz, külön sorban feltüntetve. Ha valamely termék XL méretű, de a megrendelés teljes listájában nem látszik az XL felár összege, akkor az a vevővel sem kerül megfizettetésre! Ugyanakkor, ettől függetlenül, akkor sem lehet ezeket a termékeket MOL kútra, csomagautomatába, vagy Coop üzletbe kérni. Amennyiben mégis megtörténik, a webáruház felveszi a kapcsolatot a megrendelővel, a helyes cím bekérése érdekében.
    • Amennyiben az XL feláron kívül a megrendelésről bármilyen más szállítási díj lemarad, azt a webáruház “internetes kommunikációs hibának”* tekinti, és felveszi a kapcsolatot a megrendelővel, a helyes szállítási díj tisztázása érdekében.

Fizetési információk

Az áru ás az esetleg felmerülő szállítási díj költségét kétféle módon egyenlítheti ki:


  • ÁtutalásElőre történő banki átutalás
    A vételár jóváírását követően kerül a csomag átadásra a futárnak. Így a csomag célba jutása hosszabb idő a megrendeléstől számítva, mintha utánvételes fizetést választana. A webáruházban azért nem szerepel a bankszámlaszám, hogy ne fizessen a számla megérkezése előtt. A megrendelés beérkezését követően, a webáruház emailben megküldi számlamásolatként a fizetendő összeget. A számla emailes elküldésére csak akkor kerül sor, amikor a biztosított az összes rendelt áru kiküldése is. Fizetni csak a megküldött számla alapján fizessen. Az átutalási megbízás közlemény rovatába a számla sorszámát tüntesse fel.
    A webáruház üzemeltetője, minden munkanap 12 órakor ellenőrzi a banki jóváírásokat, s amikor a vételár jóváírása megtörtént, aznap délután adja át a csomagot a futárnak. A számla eredeti példánya minden esetben az áruval együtt a csomagban érkezik a címzetthez.
    A kézbesítést végző nem várja meg a csomag felbontását.
    Természetesen amennyiben békéscsabai személyes átvételt választott, nyitott csomagot vehet át, és a vételár jóváírását követően van lehetősége az átvételi időpont egyeztetésére. A vételár megérkezésérő értesítést fog kapni.

  • KPUtánvétel, avagy készpénzes fizetés a vevő részéről
    Fizetés készpénzben az áru átvételekor a futárnak történik. A vevőnek nincs lehetősége a csomagot fizetés előtt kibontania.
    Természetesen amennyiben békéscsabai személyes átvételt választott, a vételárak készpénzben közvetlenül a webáruház üzemeltetőjének fizeti a csomag átvételekor.

 
Szállítási határidők:

Minden munkanap déli 12 óráig leadott – és eddig a időpontig a visszaigazoló emailban jóvá is hagyott – megrendelés, legkésőbb ezen időpontot követő második munkanapig kerül kézbesítésre, amennyiben a rendelt árucikkek a webáruház készletében rendelkezésre állnak. A megrendelőnek lehetősége van későbbi (maximum 2 hetes) dátumot is megadnia, hogy mely naptól tudja átvenni az árut, pl: távollét miatt.
Amennyiben a megrendelt termék valamelyike nincs készleten, akkor e-mailben tájékoztatást kap a megrendelő, hogy a megrendelt áru várhatóan mikor kerül beszerzésre és szállításra. Ez azonban importőr függő, 4-10 munkanap közötti, de egyes országos hiánycikkek esetében akár 1 hónap is lehet.

A webáruházban szereplő termékek árai alatt egy “Készleten van”, vagy egy “Rendelhető” felirat található.
A “Készleten van” felirat azt jelenti, hogy ezt az árucikket a webáruház folyamatosan készleten tartja. Tehát ha ilyen árucikket rendel, nagy valószínűséggel 3 munkanapon belül megkapja. Mivel azonban a készlet folyamatosan változik, lehetséges, hogy az Ön által rendelt mennyiség nem elégíthető ki a meglévő készletből. Ebben az esetben egy értesítő e-mailt kap a várható teljesítésről, s Ön eldöntheti, hogy az ígért későbbi szállítási időpont megfelelő-e az Ön számára, vagy eláll a vásárlástól.

A “Rendelhető” felirat azt jelenti, hogy ezt az árucikkből a webáruház többnyire csak bemutatóárut tart. Tehát ha ilyen árucikket rendel, akkor a megrendelt mennyiséget a webáruház az Ön megrendelését követően szerzi be az importőrtől, vagy külföldi gyártótól. Így a várható teljesítés attól függ, hogy mely importőr, vagy gyártó milyen átfutással szállít. Ez lehet akár 3-4 nap 1-2 hét, vagy egyes az importőrnél is kifogyott készlet esetén 1 hónap is. A “Rendelhető” kategóriába eső termékek esetében egy értesítő e-mailt kap a várható teljesítésről, s Ön eldöntheti, hogy az ígért későbbi szállítási időpont megfelelő-e az Ön számára, vagy eláll a vásárlástól.

A csomagban elhelyezett számla minden esetben külön tételként kimutatja a vevő által megfizetett áthárított szállítási díjösszeget.
 


 
Csomagsérülés lehetőségei:

  • Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. (Valójában, ha a kézbesítő futár már észlelte a csomagsérülést, akkor eleve jegyzőkönyvvel együtt illene megjelennie a kézbesítéskor.)
  • Ha a csomag kibontása után derül ki a káresemény, akkor a csomag átvételét követően, 3 munkanapot biztosít a posta arra vonatkozóan, hogy a kárigényét jelezz. Ez azt jelenti, hogy a csomagot, csomagolással és a vásárolt termékekkel együtt be kell vinnie a legközelebbi postára és jegyzőkönyvet kell felvetetnie a káreseményről.
  • Természetesen a káreseményről tájékoztassa a webáruházunkat is, valamint a készült jegyzőkönyvről másolatot, fényképet küldjön el számunkra is, hogy mi is egyeztetni tudjunk a postával. A webáruházunknak jelzett káresemény azonban önmagában semmis, csak a sérült csomag birtokosa tud kárbejelentést és jegyzőkönyvet felvetetni a postánál és csak 3 munkanapon belül. Ha ezt az intézkedést elmulasztja a szállításból eredő kárigénye tekintetében semmit nem tudunk már tenni.
  • A webáruház csak akkor tehető felelősség a csomagsérülésből adódó kárért (és az ebből eredő kárt, azaz a termék kicserélését a webáruház a saját költségén megteszi), ha a posta hibás csomagolásból eredő sérülést állapít meg. Ehhez azonban mindenképp szükséges, hogy a káreseményt a posta jegyzőkönyvezze.

 
* Mi az az internetes kommunikációs hiba? :
A legegyszerűbb szerverhibának, vagy programozási hibának tekinteni. Lehetne, de többnyire nem így van.
 
A webáruházban vásárolni regisztráció nélkül lehetséges, és a webáruház nem tiltja több webáruházi ablak megnyitását a böngészőben. Ennek okai, hogy senki sem szeret jelszavakat megjegyezni, másrészt a több ablak megnyitásával a vevőnek jobb lehetősége van a termékeket összehasonlítani, így a jobban megfelelőt kiválasztani. Ez a kényelem problémákat is okozhat.
A kosár, a vásárlás adattartalma egy cookie (ez azonosító) megjegyzésével kerül tárolásra, amíg a számítógépe tudja a kosara azonosítóját és meg tudja mondani a webszervernek, addig ha a megrendelési oldalakra kattint, akkor a megadott adatokkal a megfelelő cellák kitöltésre kerülnek. Ha sokat vár, több órát és újra megnézi a kosarát, vagy a beírt adatait (azaz ráfrissít az oldal újratöltésére), már üres lesz, mert a számítógépéről törlődött az azonosító. Ettől kezdve, senki nem fogja tudni mi volt a kosarában, milyen adatokat írt be, csakis Ön emlékezhet rá. Ez önmagában egyszerű eset, de ez bonyolultabbá válhat, ha mondjuk a megrendelés folyamatát szakítja meg 1-2 órára majd visszatér azt befejezni. Ekkor addigra törlődik az azonosítója, sőt kap egy újat. Tehát az adott oldalon megadott adataival, kap egy új azonosítót. Ez még különlegesebbé válhat ha több ablakot nyit meg, az egyikben elindít egy megrendelési folyamatot, majd 1-2 óra múlva egy másik ablakban hozzáad még egy terméket, majd az előző ablakban egy újabb szünet után folyatja a megrendelést, ezekből furcsa megrendelések születhetnek.
 
Előfordulhat, hogy eltűnik a szállítási díj, de az is lehet hogy magasabb marad, mint amennyi lehetne. Az is lehet, hogy a kosár teljes tartalma eltűnik, vagy csak egy része. Emiatt, ha a kosár tartalmát összeadjuk, lehet köszönő viszonyban sem lesz a kosár összegen adattal.
 
Miért van ez? Hiába ad a webáruház a cookie-nak hosszú élettartamot, ha a számítógép védelme ezt hamarabb törölni fogja, a gépen lévő adatai védelmében.
 
Mit lehet ellene tenni?
 
A webáruház részéről. Megtehetnénk, hogy felhasználónévvel és jelszóval lehessen csak vásárolni. Ekkor, ha törlődik a cookie, akkor a gép kilépteti és nem tud rész megrendelést küldeni, de mint jeleztük, mi sem szeretjük a jelszavas megoldást és nem is akarunk többlet adatokat gyűjteni a vevőinkről. Tilthatnánk a több ablak megnyitását, de az korlátozza az összehasonlíthatóságot, így ezt sem tesszük meg.
 
Mit tehet a vevő? Ha elkezd egy rendelési folyamatot, akkor végig viszi, ha tényleg rendelni is kíván.
Természetesen érthető, ha valakinek meg kell szakítania a rendelését, de ha folytatja akkor kezdje a kosár tartalmának ellenőrzésével és onnan haladjon tovább a szállítási, fizetés mód oldalra és onnan a számlázási adatok oldalra. És akkor látni fogja, ha valami már kiveszett az adatokból és akkor tudja pótolni és teljes lesz a rendelése. Természetesen a webáruház gátolja a menürendszerével, hogy valaki a kosár után a számlázási adatok megadása oldalra ugorjon, a szállítási mód kiválasztása nélkül, de ha több ablakban is nyitva van a webáruház egy-egy oldala, az egyikben kosár, a másikban a szállítási mód, vagy számlázási adatok megadása, akkor ez ellen nem tudunk tenni semmit, csak a megrendelő.
 
Fontos, hogy ne felejtse, ha az emailben kapott megrendelés visszaigazoláson valami nem látszik, azt ugyanúgy a mi sem látjuk, így Önön kívül senki nem tudja megmondani, hogy a hiányzó adat mi volt, az onnan véglegesen elveszett, mivel nem gyűjtünk semmilyen plusz információt, csak annyit amit Ön is lát az e-mailben.