A vásárlás menete – szállítási, fizetési információk

A webáruház használata, a vásárlás menete:

Ön a termékek között tallózva, az Önnek megtetsző árucikk képének jobb oldalán lévő “kosárba” feliratú gombra kattintva kosárba helyezheti a kiválasztott terméket. Egyes termékekből szettek – azaz többdarabos csoportok lettek kialakítva. Ennek célja, hogy a több azonos terméket vásárló árengedményt kapjon. Mindig arra a “kosárba” feliratú gombra kattintson mely darabszámú és árú szettet kívánja megvásárolni.
A fejlécen a vásárló képernyőjének méretétől függően látható “Vásárlói kosár”, “Kosár” felirat, vagy csak egy “bevásárló kicsi ikon”. Erre kattintással a vásárló kosarának teljes részletességű tartalma jelenik meg.
Ha valamely árucikket ki akarja venni a kosárból akkor a darabszámot írja át nullára, ha több darab terméket kíván vásárolni, írja be a mennyiséget, majd ne felejtsen rákattintani az “újraszámoltatás” gombra, mert csak az ezután megjelenő frissített oldal mutatja helyesen az új darabszámokhoz tartozó tényleges árakat.

Lehetősége van a kosara teljes tartalmát egyetlen gombnyomással is kiüríteni.

A szállítási díj változó, s annak összege a megrendelt árucikkek összértékén felül fizetendő.
A részletek lentebb.

Ha az összeállított vásárlói kosara megfelelő, akkor a “Tovább a megrendeléshez” elnevezésű gombra kell kattintania.
Ekkor a kosara s a majdani fizetendő összeg alatt megjelenik egy űrlap, ahol a számlázási és szállítási adatokat kell megadnia, valamint a kapcsolattartó azaz, az Ön elérhetőségeit.
Ha minden szükséges adatot megadott akkor a “megrendelés továbbítása” gombra kattintással küldi el a megrendelését.

A megrendelése egyidejűleg az Ön által megadott email címére is megérkezik, valamit a webáruház üzemeltetőjéhez is. Nézze meg a postafiókját, nézze meg a visszaigazoló levelet.
Ha a megrendelésének érvényesítését kérő levelet nem kapja meg még több óra elteltével sem, két eset lehetséges:
– esetleg nem jó e-mail címet adott meg,
– a másik eset, hogy egyes e-mail szolgáltatók elég erősen szűrik a leveleket, s lehetséges, hogy ezt a levelet is kiszűrték, azaz tévesen kéretlen levélnek minősítették.
Ha nem kapja meg a megerősítést kérő levelet, akkor a az elérhetőség menüponton keresztül üzenetet tud küldeni. Küldje el azt az email-címét mellyel rendelést adott le, a megrendelését kikeressük s elküldjük külön e-mailben.
Korábban a kapott megrendelő emailben egy linkre kellett kattintani a megrendelés érvényesítéséhez. Ez megszűnt! Tehát ha megrendelést elküldte a webáruházból a megrendelése és és kiszállításra kerül. Amennyiben a rendelést követően meggondolta mígát, agy haladéktalanul célszerű értesíteni a webáruházat a változtatási igényélről.
A webáruházban továbbra is jelszó és felhasználónév nélkül lehet vásárolni.

A megrendelése várható teljesítéséről lentebb a Szállítási és fizetési információk részben olvashat.

A megrendelés utólagos módosítási lehetőségei:

Amennyiben a webáruház felületéről már elküldte a megrendelését és azt utólag módosítani, korrigálni szeretné, az alábbi lehetőségei vannak:

  1. A kapott megrendelés visszaigazoló e-mailre válaszolta tudja a rendelését módosítani.
  2. Az elérhetőség menüpontban látható űrlapon keresztül is küldhet javítást kérő, vagy lemondó levelet, vagy esetleg telefonon előre jelzi a problémát – bár ez utóbbi esetben is célszerű az e-mailes (szöveges) megerősítés az esetleges szóbeli félreértések elkerülése érdekében.
  3. Ha a módosítás olyan, hogy még többlet termékre van igénye, akkor azt ugyanúgy egy újabb webáruházas megrendeléssel meg tudja tenni. Joggal várja el Ön, hogy ez a megrendelés kiegészítés az előző rendeléssel együtt egy szállítási díjjal történjen. Ilyenkor a számlázási-szállítási adatok megadásakor a webáruház űrlapjának az egyéb közlemények rovatába írja be, hogy milyen számú megrendeléssel kéri együttes szállítással az árut. Ilyen kiegészítések során egy külön visszaigazoló emailt is fog kapni arról, hogy igen a két megrendelés egy csomagban, egy szállítási költséggel fog érkezni.
  4. A 1., 2. és a 3. számú módosításra már nincs lehetősége, ha az áru a futárnak már átadásra került. Ilyen esetben a módosítási lehetőség abban áll, hogy a kézbesítés törlésre kerül. Ez lehetséges úgy, hogy a webáruház üzemeltetőjének értesítésével a csomagról lemond a megrendelő. Ekkor az üzemeltető a futárcéget értesítve visszahívja a csomagot. A mennyiben a kézbesítés folyamata olyan stádiumban van, hogy a csomag már a kézbesítő futárnál van, akkor a vevőnek van lehetősége az áru átvételét megtagadni.
  5. Amennyiben a vevő, vagy az átvétellel megbízott kézbesítési cím az árut átvette (megfizette) és ezek után dönt úgy a vevő, hogy a rendelt árut nem kéri, akkor 14 napon belül elállási joggal élhet. Ennek részleteit külön az elállási jog fejezet tartalmazza.

Szállítási, átvételi információk

A webáruházban megrendelt termékek kiszállítása, átvétele többféle módon történhet:


  1. Személyes átvételSzemélyes átvétel lehetséges, Békéscsabán a LEDrex Home & Decor Kft székhelyén.
    Mivel az értékesítés kizárólag interneten keresztül történik, azaz a LEDrex üzlettel nem rendelkezik. Ebből eredően nyitvatartási idő sincs meghatározva.
    Emiatt a csomag személyes átvétele csak előre egyeztetett időpontban lehetséges munkanapokon, munkaidőben.
    Amikor a megrendelt áru összeállításra kerül, (és amennyibe készpénzes fizetés helyett előre utalással kíván a vevő fizetni, akkor a vételár banki jóváírását követően), azután kerül sor az átvétel idejének egyeztetésére. Azaz a webáruház ügyfélszolgálata külön telefonon egyeztet a megrendelővel az átvétel lehetőségéről. Szállítási költség természetesen ebben az esetben nincs.
     

  2. Magyar Posta Logisztikai (MPL) üzletágaHázhoz szállítás a Magyar Posta MPL futárszolgálata által.
    … vagy munkanapokon 8 és 17 óra között:
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 10.000,-Ft áruértékig 1.450,-Ft,
    • 10.000,-Ft-tól 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.

    … vagy munkanapokon 17 és 20 óra között.

    A vevő által fizetendő szállítási díj a fenti értéksáv összegén felül +160,-Ft,
    Késő délutáni kézbesítés nem minden településen lehetséges. ITT tudja megnézni, hogy mely településeken lehetséges.

  3. … vagy egy előre meghatározott FIX munkanapon 8 és 17 óra között.
    A vevő által fizetendő szállítási díj a fenti értéksáv összegén felül +320,-Ft,

    … vagy szombaton 8 és 12 óra között.
    A vevő által fizetendő szállítási díj a fenti értéksáv összegén felül +930,-Ft,
    Szombati kézbesítés nem minden településen lehetséges. ITT tudja megnézni, hogy mely településeken lehetséges.

    • Az MPL a küldeményt alapesetben munkanapokon 8 és 17 óra között kézbesíti. Ettől eltérés felár esetében lehetséges.
    • Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.
    • Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Mivel a címzett telefonszáma feltüntetésre kerül a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
    • Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
    • A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti a postahelyet, illetve az őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

  4. MOLÁtvétel a vevő által megjelölt MOL Benzinkút Postapontján.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 10.000,-Ft áruértékig 1.250,-Ft,
    • 10.000,-Ft-tól 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.
    • A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. ITT megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
    • SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről, ahogy te szeretnéd.
    • A feladás napját követő munkanap 10:30-tól átvehető a csomag a kiválasztott töltőállomáson.
    • Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt kapsz – ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
    • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
    • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
    • A MOL PostaPontokon bankkártyával is fizethetsz.
    • A küldemények maximális tömege 20 kg.

  5. CsomagautomataÁtvétel a vevő által megjelölt Csomagautomatából.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 10.000,-Ft áruértékig 1.250,-Ft,
    • 10.000,-Ft-tól 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.
    • Automatáink a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. ITT megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
    • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordulsz.
    • A rendelésedet bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted.
    • Nem kell a munkahelyeden vagy otthon átvenned a csomagod.
    • A csomag érkezéséről SMS-ben értesítünk, ezt követően küldeményedet 2 munkanapig tároljuk az automatában. Csomagodat egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából, utánvétel esetén kizárólag bankkártyás fizetés mellett.
    • A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítjuk valamely közeli postára, melyről újabb SMS-t kapsz. Tehát a 2 nap után további 8 napon keresztül már csak a közölt postahivatalban tudod átvenni.
    • A csomagautomatába maximum 50x31x35cm-es csomag fér be, ha ennél nagyobb csomagot rendelsz az automatikusan a legközelebbi postahivatalba kerül.

  6. PostaÁtvétel a vevő által megjelölt Postahivatalban.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 10.000,-Ft áruértékig 1.150,-Ft,
    • 10.000,-Ft-tól 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.
    • Országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheted a csomagod. Válassz egy postát, amelyik útba esik! ITT a lista.
    • Csomagodhoz a webáruház 10 munkanapos őrzési időt ad, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
    • A csomagod felvételét összekötheted más postai ügyeid intézésével.
    • Nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérned a csomag átvételére.
    • SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről, ahogy te szeretnéd.
    • A csomagot a posták nyitvatartási idejében veheted át. 187 postára a csomagok szombaton is kiszállításra kerülnek, így ezeken a helyeken – külön díj felszámítása nélkül – a pénteken feladott csomagokat, már szombaton is fel tudod venni.
    • A küldemények maximális tömege 30 kg.

  7. CoopÁtvétel a vevő által megjelölt Coop üzlet Postapontján.
    A vevő által fizetendő szállítási díj:

    • 10.000,-Ft áruértékig 1.250,-Ft,
    • 10.000,-Ft-tól 30.000,-Ft áruértékig 990,-Ft,
    • 30.000,-Ft áruérték fölött IGYENES!.
    • A legtöbb Coop PostaPont napi 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. ITT megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
    • SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről, ahogy te szeretnéd.
    • Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt kapsz – ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
    • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
    • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
    • A Coop PostaPontok legtöbbjén bankkártyával is fizethetsz.
    • A küldemények maximális tömege 20 kg.

Fizetési információk

Az áru ás az esetleg felmerülő szállítási díj költségét kétféle módon egyenlítheti ki:


  • ÁtutalásElőre történő banki átutalás
    A vételár jóváírását követően kerül a csomag átadásra a futárnak. Így a csomag célba jutása hosszabb idő a megrendeléstől számítva, mintha utánvételes fizetést választana. A webáruházban azért nem szerepel a bankszámlaszám, hogy ne fizessen a számla megérkezése előtt. A megrendelés beérkezését követően, a webáruház emailben megküldi számlamásolatként a fizetendő összeget. A számla emailes elküldésére csak akkor kerül sor, amikor a biztosított az összes rendelt áru kiküldése is. Fizetni csak a megküldött számla alapján fizessen. Az átutalási megbízás közlemény rovatába a számla sorszámát tüntesse fel.
    A webáruház üzemeltetője, minden munkanap 12 órakor ellenőrzi a banki jóváírásokat, s amikor a vételár jóváírása megtörtént, aznap délután adja át a csomagot a futárnak. A számla eredeti példánya minden esetben az áruval együtt a csomagban érkezik a címzetthez.
    A kézbesítést végző nem várja meg a csomag felbontását.
    Természetesen amennyiben békéscsabai személyes átvételt választott, nyitott csomagot vehet át, és a vételár jóváírását követően van lehetősége az átvételi időpont egyeztetésére. A vételár megérkezésérő értesítést fog kapni.

  • KPUtánvétel, avagy készpénzes fizetés a vevő részéről
    Fizetés készpénzben az áru átvételekor a futárnak történik. A vevőnek nincs lehetősége a csomagot fizetés előtt kibontania.
    Természetesen amennyiben békéscsabai személyes átvételt választott, a vételárak készpénzben közvetlenül a webáruház üzemeltetőjének fizeti a csomag átvételekor.

Szállítási határidők:

Minden munkanap déli 12 óráig leadott – és eddig a időpontig a visszaigazoló emailban jóvá is hagyott – megrendelés, legkésőbb ezen időpontot követő második munkanapig kerül kézbesítésre, amennyiben a rendelt árucikkek a webáruház készletében rendelkezésre állnak. A megrendelőnek lehetősége van későbbi (maximum 2 hetes) dátumot is megadnia, hogy mely naptól tudja átvenni az árut, pl: távollét miatt.
Amennyiben a megrendelt termék valamelyike nincs készleten, akkor e-mailben tájékoztatást kap a megrendelő, hogy a megrendelt áru várhatóan mikor kerül beszerzésre és szállításra. Ez azonban importőr függő, 4-10 munkanap közötti, de egyes országos hiánycikkek esetében akár 1 hónap is lehet.

A webáruházban szereplő termékek árai alatt egy “Készleten van”, vagy egy “Rendelhető” felirat található.
A “Készleten van” felirat azt jelenti, hogy ezt az árucikket a webáruház folyamatosan készleten tartja. Tehát ha ilyen árucikket rendel, nagy valószínűséggel 3 munkanapon belül megkapja. Mivel azonban a készlet folyamatosan változik, lehetséges, hogy az Ön által rendelt mennyiség nem elégíthető ki a meglévő készletből. Ebben az esetben egy értesítő e-mailt kap a várható teljesítésről, s Ön eldöntheti, hogy az ígért későbbi szállítási időpont megfelelő-e az Ön számára, vagy eláll a vásárlástól.

A “Rendelhető” felirat azt jelenti, hogy ezt az árucikkből a webáruház többnyire csak bemutatóárut tart. Tehát ha ilyen árucikket rendel, akkor a megrendelt mennyiséget a webáruház az Ön megrendelését követően szerzi be az importőrtől, vagy külföldi gyártótól. Így a várható teljesítés attól függ, hogy mely importőr, vagy gyártó milyen átfutással szállít. Ez lehet akár 3-4 nap 1-2 hét, vagy egyes az importőrnél is kifogyott készlet esetén 1 hónap is. A “Rendelhető” kategóriába eső termékek esetében egy értesítő e-mailt kap a várható teljesítésről, s Ön eldöntheti, hogy az ígért későbbi szállítási időpont megfelelő-e az Ön számára, vagy eláll a vásárlástól.

A csomagban elhelyezett számla minden esetben külön tételként kimutatja a vevő által megfizetett áthárított szállítási díjösszeget.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.